~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Saturday, June 2, 2018

Menu 12-14 Ramadhan

Sebenarnya aku ingat ingt lupa apa menu aku masak since kuota internet dah abis. so aku pon malas amik port.

sini ak share je la menu ak buat antara 12-14 ramadhan. tp menu 14 tu ak x amik gmbr. hahahahahaha x tau la makan apaaaa lupa dahhh.

boh pi la semua tang ni bg membuktikan aku masakkk masa ramadhan thn ini 😂😂🤘

 Bendi goreng tumis telor

 ikan kembung sambal

 Telur masak lemak kuning

 sambal udang

 sayur sawi + carrot masak lemak


Telor mata masak redbean.


Sebab apa data tenet cpt abis? bukak blog ni main download and upload gmbar. huh. abis data aku sekejap je banggg. ak nye plan ni 3gb je sebulan internet tu.

sekian

No comments:

Post a Comment

bckgrnd