~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~
There was an error in this gadget

Wednesday, April 21, 2010

:: Jom jd jiran aku! ::

Salam muhibah! :P

Dah lama ak xupdet blog kan? Hari ini ialah hari khamis..bersamaan 22 April tahun 2010..jam menunjukkan pukol 1.48pm (kt skrin PC aku), kalo jam tgn aku, skg pukol 1.50pm..kalo jam henfon aku lak skg pukol 1.49! kalo jam kt dlm keta tu ak xtaw sbb ak mls nk tgk..apa aku kisah? korg pon lgi xkisah kan? kalo korg lg xkisah, aku ni..lagi dan lagi xkisah..lg xkisah..xkisah lg dan lagi,lagi,lagi,lagiiii..xkisah!! :P

Yg pertama sekalinya, ini utusan paling penting..kire paling2 penting ah sebab ak updet blog pada hari ini, hari khamis, pada 22 April tahun 2010..wakaka.. ak tnye asas dlu ah..anda tahu apa itu FB? taw x? oooh..taw ea? BAGUS! xpyh ak explain byk kali..kalo ada yg xtaw apa itu fb, ak istiharkan beliau baru kuar dr gua..:P

ok, disebabkan ramai manusia sudah menceburkan diri dlm dunia fb, ak nk ajak korg main game yg tgh ak main skg ni..fuh..giler a weh,best gilerrrrzzz! hehehe..ak jela yg rase best kot!! heheh :P
sape xmen gem ni mmg rugi ah..sia2 je idup kt dunia..wakaka..astaga..betapa taksubnye aku..game ni namanye TREASURE ISLE! :) korg main a..jd jiran hakuh! kikiki~ hari2 aku bg gift kat korg..soh korg hias lawa2 korgnye pulau tu..betol..xtipu..xcaye korg tnye sape yg dh jiran aku, mesti hari2 ada dpt gift dr aku..xcaye tnye a..terjah dorg..cm melodi..pegila, ak izinkan dgn tapak tgn yg terbukak..wakakaka~ :DD

Game ni xsusah pun..korg main gali2 je..hehe..tp game ni cm limit gak, kalo xde energy, xleh gali..tnggu dh penuh korgnye energy baru leh gali lagi..1 petak nk gali guna tenaga antara
5 hingga 10..salu energy dorg bg 115..ha cmtula..dlm 1 pulau ada la kot lebih dr 40 petak..mmg xcukup, salunye, kalo main mlm2, abis energy, korg tido, bgn tido pg esok, mesti dh full balik..pastu smbung a gali..hehehe. xsusah pun kan..:p

ak mls nk explain ni..korg main jela dulu..explore sndri..hak alaahhhh nk wat manje lak ngn aku..ak dlu mase mule2 main tade sape ajar taw..main sndri je..ikut je guide yg dorg bg..bukan ssh sgt..hehe :P

byk g game ak main..tp paling ak series kt game ni ngn hotel city n social city! :D

so ak arap korg join game ni, jd jiran aku..wakaka..xkire ah..main gak taw! :P

sekian dr saya, anak papaya (pakya) ^^






No comments:

Post a Comment

bckgrnd