~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~
There was an error in this gadget

Wednesday, March 31, 2010

:: CANTIK ::

Sume org kalo leh nk CANTIK kan? bukan "kalo" tp mmg sume nk cantik, baik pempuan mahupon laki..tp perlu ke nk berlagak cantik? perlu x? org cantik mungkin akan ckp, "ah biar lah..dh mmg aku cantik pon..ko nape? jeles? " itu org yg cntikla..yg xcantik lak akn ckp "euww..plz la..apahal tah..mcm la lawa sgt" tol x? wakakaka..ohh dunia.. :P

aku suka tgk org cantik..oh ex-kius-me, im not lesbo..wakaka..tp mmg suke tgk benda yg cntik n indah..kalo betol cntik, ak akan ckp "cantik"..kalo xcntik, ak ckp "em.okla..boleyla, biase je.."..ak xkn sesekali la hina,2 ciptaan Allah..tp kalo ak maki tu mknenye ak nyampah sbb die belagak cntik walhal die bukan leh dikategorikan sebagai cntik pon..kakaka..ak pon xcantik, jd dilarang sama sekali tuk belagak mcm cantik.org akan menyampah! haish..

shit, u olz taw x..( gewdix kan?) ada gak org yg meminta2 dipuji..adeh..cmtu pon ada taw..masakan pokok akan bergoyang kalo xde angin..xde ribut, taufan n puting beliung? sebab ak dh jmpa la ak brani ckp mmg ada spisis seperti ini..MEMINTA UNTUK DIPUJI..ooohh apakah?? kalo dh betol cantik, xperlu susah2 mau mita org puji maaa...org akan dtg puji lu secara sukarelawati sama ada iklas or separuh iklas atawpun xiklas langsung..napa mesti mau minta org puji2..komen2 lu..ini bukan lg CANTIK tp dh CAMTAIK..adeh~

Betapa FAKE nye komen ataw pujian itu jika anda sengaja meraih org memuji2 anda..biar la mereka puji anda kerana mereka mmg betol2 nk puji anda xkisahla dlm situasi cmne pon..sama ada sngja nk amik ati anda je,ataw apa2 je asalkan tindakan beliau memuji anda adalah kerana mereka sendiri yg inginkan sebegitu bukan kerana atas permintaan anda. euwww...keji ataupon jaik kalo ada org minta2 di puji..haish.. jagalah kecantikan anda..dlm dan luar..jgn cntik diluar, buruk didalam.





1 comment:

bckgrnd