~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Wednesday, February 6, 2013

di awal permulaan

Alhamdulillah..syukur ya Allah.. Semoga Allah permudahkan semuanya yg penting adanya usaha dan hati yg cekal.Insya Allah. sememangnye aku dah teringin lama nk ceburkan diri dalam jualan online khususnya baju2 fashion yg tgh top skg, korea. alhamdulillah, da dpt jugak nk merasa pengalaman cmni. pengalaman nk berursan dgn customer. Perlukan modal. tp yg ni cuma skit aje...untung mmg x byk...org ckp atas angin tje tp aku nk timba semua ni sebagai satu pengalaman meguruskan jualan online. ya aku suka kan baju2 korea sbb korea suka buat bju nmpak obvious dgn kaler bling bling. so bila aku suka maka aku expect org lain pon akan suka. SUKA HATI ak je. hahahha boleh cmtu? bye

No comments:

Post a Comment

bckgrnd