~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Monday, July 27, 2009

:: kami JUARA ::

Penat selama seminggu akhirnye berbaloi jugak! group aku menang beb! juara keseluruhan tuhh dr 10 group..sesungguhnya..aku berbesar ati dgn anugerah itu..ekekek!! group ADIDAS menang..aku sbgai fasi pom dh 2x aku menang berturut2..pergh! berusaha bertekun berjaya..xpe..thn dpn aku undur diri bg group n fasi lain lak menang..hahahaharr!!

kalo ada junior terbca blog aku ni..aku nk mohon ampun dan maaf..(ceh,cm aidilfitri pulex) andai andai terkasar bahasa or garang2 k..garang2 tuh bkn sj garang2 tp utk pastikan korg wat keje yg diberi..and yg paling utama adalah untuk pastikan ADIDAS JUARA!!! dan akhirnye...korg pon dh dpt 2hamper kn..hehe..

Masa minggu ni mmg aku serius la..xdenye aku nk wat klakor apek ataw nabil ngn dorg..kira aku dh Berrrr..tukarrrr! jd seorg yg sirius..ececeh~ ada 1 mlm tuh aku rampas catalog baju dr dorg coz mlm tuh group aku ditugaskn wat debat..bila eksekutif bg arahan sume wat sibuk belek2 catalog la..ada tuh siap sempat bukak forum ngumpat2 lah..mcm2 lah..last2 aku dtg aku ramps sume catalog..n aku bg "ucapan" sepatah dua kata..pas 2 baru la dorg ngn muka "kura2" watla debat..yg ak nk tergelak tuh, td bkn men xnk join debat sekali bila dh berdebat, gile formal susun ayat! bersungguh n penuh konfiden je berdebat..paling aku nk terkekek bila dorg berdebat smpai dh xreti nk benti..ewah2 td bukan men xnk debat sekali bila dh stat..huiyoo..aku nk stop kn pun payah..eh3..budak2 nie..aku rasa cm nk azan je kat tepi tlinge dorg..hahaha!! tajuk debat? "perlukah rncgn realiti tv di mansuhkn?" hurm..aku pon xtaw nk sokong belah sape time neyh..hehe~

Paling aku suka dlm group ni ialah Alwidz..die ni dr ari pertama aku tgk talkactive n aktif la..beratur? cewahh..die je dpn..dh la kecik! hehe..dgr kata n bertindak mengikut arahan..dia la ketua cheers..yg bgus, solat xtinggal..time mgrib n isyak mesti dia ilangg suraw. bagus btol..dia ni mmg cm budak2..dr sabah..kelakar giler..tp die hormat aku..die yg salu panggil aku director..kdg2 pngil kakak je..mmg die bagus la..~

Then,group aku undi punya undi punya undi, kena berlakon..so xpela..siap ada tema.."every ending has a beginng" lebih kurang cmtuh la..pikir punya pikr punye pikir, kitorg wat cite psl pnduduk kg ni prcaya pd dukun je smpai anak nazak pun still xmoh bwk g jumpa doktor..then abg kpd budak tuh agak maju, so dia bawak gak adik die g jmpa doktr,then after a few days adiknya pon sihat..n pastuh baru pnduduk kg mula yakin dn trust doktor..haaha..korg rasa cmne? ada kaitan ngn tema ke x? ada x? sket2? hehe..alo x xmenang la group aku! haha..happening atas stage tuh.. paling aku xdpt lupa skali adalh dialog alwiz ngn wani :
Alwidz : Org sana, org kat sini sakit pun xtahu..
Wani : Alaa...baru taw la sayanngg..
Alwidz : jgn la syg2.syg2 buleh menggugurkan iman..

time ni gawat 1 dewan org gelak..dh la dua2 nye kiut! ekspresi pun bagus! rindu tol nk tgk dorg berlako lagi..sume pandai wat lawak spontan! sampai mlm2 last tuh alwidz ckp "kakak ni suda mlm2 last baru nk wat lawak" yup..mmg pon! mmg sngaja aku xnk berlawak sgt ngn dorg time minggu mesra tuh coz aku kena tegas sket biar sume kje berjalan..akhirnya? KAMI JUARA!!

No comments:

Post a Comment

bckgrnd