~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Sunday, February 5, 2012

Gelimat

Geli mat! mat mat mat! KAHKAH! ak xbleh blah bile baca balik previous post ak. Entry 1st ak bertarikh 18 julai 2009 bersamaan ari sabtu , 7.24am. Dah 2 thn lebih rupenye umor blog aku. Terasa entah hape je yg ak karang selama ni, main tulis je pastu sndri xpaham.pastu sendiri malu.pastu sendiri gelak.eh mmg benci gileee bile baca balik. maybe sbb mase tu umor tersgt mude, jd naif yg amat. yelah name pon first time ber-blogging. bile baca balik, da rase mcm kaki gado. macam homaigod saka nye mulot aku. ha itu membawa maksud mulot ak jahat lah. kang ada pulak ingt ak ada bela saka. Benda x tertahan ak dgr, bila mber keje ckp blog aku mcm mulot aznil nawawi. KAHKAH! ko tgh baca x blog aku skg Marul? kalo ko baca, esok dtg keje mari dtg tmpat aku, petik jari sekali ckp "u olsss..aku bace blog ko!'' KAHKAH! ok. x kelakar.
Mana lahhh ak tahu ada pulak org nk baca blog aku.terbitnya blog ni pon sbb as my assgment due to ak amik kos dr fakulti IT. so lecture ak ckp, markah di ambil kira sape yg salu keep up to date kan dorg punye blog. aku? copy paste je semueee info ak google masok dlm blog. jnji up date selaluuuu. lepastu bila da abis sem, ak da x copy paste info dah.ak merapu ikot suka hati ak je. mane lah ak tahu ada org nk baca blog ak, ingtkan kwn2 baik je nk baca so ak ckp lah mcm member member brutal. ha paling x over, ak xpenah remove entry yg ak da post. sbb ak suka baca balik. nk tgk jgk ape yg ak da buat.ape ak da tulis. ok. geli bila baca. mengaku lahh mmg buruk lah bahasa.oklah yg buruk tu mmg dtg dari aku pon. so kena perbaiki lah. bila baca2 lagi, mmg gelimat lahhh..rase mcm budak baru belajar pn ada. rasa mcm budak xcukop protein pon ada. keh keh keh..geli lah baca entry yg lepas. rasa mcm nk hempas keyboard smpai button Esc tercabot mcm budak yg addict gileeee main game Counter Strike tu? tahu x perasaan yg aku rase bile baca balik entry lepas2? apa yg terdetik dlm hati? "apahal ko tulis mcm ni?" "apa masalah ko ni?" "motif ko ape?" KAHKAH. tercuit hati ak baca balik.euww! mmg gonjeng abis lahh entry ko mase dlu.kepochi gileee marah org sane sini. ok. ak garang. KAHKAH.pastu bile org komen, mulot ak xde insurans. pastu ak rase mcm nk dlete je blog ni.pastu nk wat ayat baik baik jehhhh. tp xbest la xboleh nk jd diri sndri. tp tu lah mmg ak, kasar orgnya.jadi org yg xkenal mmg ingt mulot ak ada saka. mulot ak jahatlah namanya. jgn ingt ak bela saka.xde taw. xde.xde.so buat lawak pon kdg2 org x faham. KAHKAH. malunya. pastu mber komen, woi ko ni da xbest lah blog ko. da boring. tak gila mcm dulu. huwaahuwaa. pastu? mana 1 nk? nk ak jd gila atau ayu? ayuuu nye mcm oh manissssnyaaa..manisnyaaa senyumannmu..? *elite song. mana satu nk aku jd ni? ha.ok.bgtaw ak skg.
ini bunyik sedih.ak baru khatam entry ak. ni kira kesimpulan lepas aku baca. ko boleh baca post sndri pastu kasik komen sndri? KAHKAH! sedihlah.baca blog sndri. mcm hai, saya sedang nk mendalami diri sendiri.haha.gelimat.
beginilahh kepada yg membaca, saya ingin mengusapkan maap zahir batin andai terkasar bahasa. bg tnjuk ajar kalo silap.sbb idop ni xselamanya. besok mgkin aku akn mati. tp korg totap ingt nama aku.kalo xingt pon, paling bangsat korg ckp "eh mcm pernah dengar tp dimanaa ya?"

Pastu gambar pon kena letak yg ada unsur gelimat mat mat mat lahhhhh!



kbai.

No comments:

Post a Comment

bckgrnd