~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Wednesday, January 27, 2010

:: Besday Gurlz ::

Dis pic was taken around 2007 if im not mistaken laa...hahahaha..lihatla muka masing2..yerrr..sgt sakai yerr..wakakaka! sumpah aku xbleh tgk gmbr2 lama..huhuhu~ mmg cam ibang je muke seekor demi seekor.. :P
B4 i stat, let me introduce dorg ni 1 by 1 yerk..snang la kalo de sape2 nk ngorat kan..juz gtaw je nk yg ne..nt aku ejaskan..wakakaka! gilaakkk..(mengalami sindrom jangkitan dr sorg mber yg gilakk) Stat from 2nd row, from left is Miss Elizabeth, Miss Maclawra Clarisa, and Miss Suriana.
Yang depan, dr kiri is Miss Norsyahida, Miss Lily and yg baju ijau tu ak dh xbape nk ingt..sapekah beliau itu? (sanggup xnk ngaku diri sendri akibat pic ni terlalu sakai al jibatun) hahaha... :P
Ini adalah awal2 tahun masa masuk Unimas dulu2 (tapi sume fakulti lain2..sya, mac & elizbeth fkulti sains sosial, yana-fac seni gunaan kreatif, ak n lily-fac econmic) kitorg 1 umaa..cuma kak acu je tade dlm pic ni..kak acu ni our senior la..hehe..orgnye cantik..n alim..tp rock gak sbb kdg2 ak lalu depan bilik die dgr die nyanyi lagu peterpan tuh sioottt..mak ai! xcaye aku..haha! kak acu ni mmg alim warak laa..tdung labuh, ckp pon lembut, sopan n baik gilerr..kak acu ni org swk..miri kot xsilap aku, salu pelawa kitorg mkn bnda yg die bawak balik dr kg die..buah la n mcm2 la yg kdg2 ak pn xpenah tgk..paling muka xmalu time ni aku n sya laa..kadang2 xdijemput pn kitorg wat muka selamber je mkn..hahaha..gilakk!!
Persamaan antara kami sume dlm pic ni ialah sume nye lahir bulan 10! tp tarikh sume dekat2.. :) xsilap aku, elizbeth 4/10, lily 5/10, mac 6/10, sya 10/10 and aku ngn yana lahir tarikh sama 11/10..hahaha..paling best aku nye ic ngn yana pun sama..coz yana pn org johor.. kitorg nye ic **1011-23-**** hehehe..(nk jgk rahsiakan tahun lahir yerk) hahaha! :D
Rindu gak saat time awal2 ni..mmg sakai n klakar giler..ak satu bilik ngn suriana @ yana..dh la tarikh lahir n ic pon sama..huhu~
Aku pn xingt cmne leh terdetik nk sambut besday ni sesama..tp yg aku ingt time ni aku balik lewat sket coz ak anta kawan aku umi kalsom ke epot..mase ak balik, ak tgk dorg sume da prepare mjlis ni..ntah bile dorg g beli kek pn ak xtaw..kek kecik je, tp xpe, at least sume org hepi time nih..hehe.. pape pn, ak rindu gilerr ambot ak yg itam lurus n pjg tuh..hehe..skg ak dh tade ambot lurus sbb aku salu wat digital perm..aku curl kn ambot sbb ak suke ambot curl, xpyh sikat..hahaha! (giler pemals) :P
tp time ambot ak pjg ni, sya salu dandan n tocangkan ambot aku..lily pn sma..hehe..tingt je zaman2 ni..pas masuk thn ke-2 kot, elizabeth pndah uma..n maclawra dh benti stdy coz die masuk kolej jururawat (SPA pnye)..and pastu lily pndah duk luar..uma sewa, yana n sya kena tukar kolej coz dorg suksis..hehe..so kolej dorg di asingkan. lastly, tnggal aku sorg2 je kt uma tu..mmg sunyi giler...stat situ la aku salu je lepak kt uma zai..ak n zai mmg apat, sbb kitorg sma kos..cuma uma je lain..hehehe..then disebabkan aku salu duk uma zai, dr situ la aku kenal housemate and roomate die..kak tim, palin, mil mil, cit cit..hahaha! rndu je rasee...emmm..
tp kalo aku bukak balik tgk pic2 lama mmg nk tegelak laa..sakai giler!! sumpah aku xmo upload..wahahaha!! so now, sume dh abs blaja..ntah bile nk jmpe lg..ak skg byk berhubung ngn sya n lily melalui fb n koling2 je..yg len tu dh sepi..tu lah, pjg umo murah rezeki hope dpt jmpe balik..hehehe~ :))

No comments:

Post a Comment

bckgrnd