~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Tuesday, January 26, 2010

:: My bro ::


Korg taw x aritu adik aku yg bongsu tu demam taw..sian adik aku tuh.. naseb die dpt kakak misali cm aku..tlg picit2 kepala die.. hahaha..lawak sengal la die nih..mase ak picit pale die, die sempat lagi angkat tgn n tnjuk simbol "best" kt aku..pastu siap ckp "terbaik wokk"..wakakaka!! aku trus ketuk kepala die selaju yg mungkin time tuh! ak ckp, "ko duk snyap2 bleh x? kang aku xpicit bru taw!" hehehe..so, ak pn tlg la picit pale die..dh die pening sgt kan..shian lak die menanggung itu derita seorg diri..tp yg aku bengang tu mase ak picit pale die, die sempat lagi nk mesej ngan awek die nama Dilaa..aiyohhh..ni yg ak nk mare nih! dh taw pening, jgn la msg2..tido je sesenyap yg mungkin.. ceh! oleh yg demikian, aku trus tolak kepala die, soh die bgn p tempat len sbb aku nk tamatkan perkhidmatan aku picit2 pale die..huh! buang masa aku je..itu kalo ak picit tp dok men msg je mmg xkn nk ilang la rase sakit tu..geram akuh!

Ni la adik bongsu aku..muke kitorg xsama kn? aku cntik sket..hahaha! sakai! :P

Hehehe..selepas berakhirnye penyakit demam drakulat adik aku yg bongsu ni, adik aku lg sorg tu plak telah dikesan telah dijangkiti wabak penyakit yg
sama..kira berjangkit la tuh (walaupn demam bukan merupakan penyakit bernyakit)..
almklumla, tido setilam n sekatil..bantal n selimut je asing2 yer..hehehe.. ini pelik sket, kalo dtg demam, die suka mengasingkan diri, xnk org picit pale, and mcm2 la..smpai mogok, mlm td nk tido dgn syarat ekon bilik di off kan..biaselah org demam kn, mana tahan sejuk..tp adik aku yg bongsu tu kalo demam pn pelik dan aneh..sbb die mesti nk tido dgn pasang ekon, n bukak baju..gilerr btol sorg ni..xreti nk rasa sejuk. mgkin die pnye urat2 sejuk (reseptor sejuk) dah terputus ketika mak ak melahirkan die dlu. wawawawa~ Tp walaupn die demam, selera makan die still mcm die xdemam..mkn mcm kena rasukan jin padang lumut seksyen 5..ish3..ak ckp, bgusla tu demam tp ada selera mkn, esok sihatla tuh..aku kalo demam, mmg sume bnda aku xnk wat, termasukla makan n mandi..huhu..time aku demam la aku rase aku paling sakai dlm dunia ni..nk baring je..nk sikat ambot pn xnak..tp faham2 la, cmne keadaan ambot aku ketika itu..mmg berputar belit..yerr..sy putar halim! lbih kurang cemtu lah.. :P

Inila adik aku lg sorg tu..oloh..muka kesian giler..marila lempang die laju2 eh!

And the rest pic bawah ni adalah xtvt xberfaedah kitorg 3 beradik dlm bilik..masa xde kje, n cuba mencari keje..haha n bemula la xtvt lepak borak seisi kuarga..hehehe!

Aku pn xtaw pe posing yg adik'pink' aku ni cuba ketengahkan..

Uiks..ini bkn tedybear aku..ini kepunyaan adik "putih" aku tu..namanya gen fox! hehe

Inila kami..mlyn msg2..hahaha! gilaaakkk~ :P


No comments:

Post a Comment

bckgrnd