~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Saturday, March 27, 2010

:: Mixpod ku..::

weh..soalan pertama, mase korg bukak blog aku nih ada background muzik ke x?? wawawaaa...jgn senyap bile ak tanya, tlg leave comment kt bawah..soklan ak senang je..ada ke x background music? Nih, ak nk gtaw dlm exam penggal pertama darjah 3 pn xkn ada soklan cm ak tnye td tu taw x apatah lagi dalam UPSR ..wakaka.. :DD
Jadi kerjasama anda amatlah di hargai, kalo tade lagu, leh x korg tlg wat bg ada lagu? ak xnk korg amik mic n karoke mase baca blog ni..bukan itu pintaku..ataupun korg buka radio ataw pe aje yg leh kuarkan bunyi sama ada rentak slow mo, mahupun heavy metal, dangdut, balada, rock kapak, rock cangkul, badigol or apa2 je ah yg kuarkan muzik berirama ok..ak xnk yg cmtuh, yg tuh adik ak pon leh wat..ak cuma nk mita korg tlg share ilmu.. mgenai apa langkah2 yg perlu aku wat bg ada musik background dlm blog ni sepeti sediakala ataw seperti asalnye disaat2 aku melahirkan blog ni.. ( ceh ayat skema esei pmr) ..ataw kalo blog ni bernyawa org kata sejak azali ah~

Sesungguhnya..ceh..ayat mcm nk pasrah di situ..kakaka~ sesungguhnya, ak dh try sedaya upaya..abis lelah dh ni..sepenuh kudrat ( betol ke ayat ak ni weh? ) ..dh abis tekun ak wat bg muzik ada balik..tp xberjaya..ohh mengapa? mengapa MIXPOD? anda tahu apa dan siapa itu mixpod ? Mixpod tu web ak link lagu kt blog ni ok..so sesape yg nk letak music background kt dlm blog anda bleh lah sign up mixpod! :)
ok, ak sambung lagi kata2 puits pada mixpod..Mixpod, kenapa ko berubah? apakah salahku padamu mixpod? sob..sob..sob..di awal pekenalan kita, dikau x begini kan..masih kah ko ingat mixpod? suatu ketika dahulu..ak sunting mu n letak dlm blog aku? ko ingt x? ko jgn wat2 lupa mixpod..ko xde perot, jd ko xtelan semut kan..mana mungkin daya ingatan ko lemah mixpod..kenapa? mengapa? bagaimana? utuk siapa? cehh..dh masuk teori ekonomi di situ..wakaka~
Duuuhhhh..tensen! tension! tuition! wawawa..mana pergi lagu aku ni wehhh..TOLONG! TOLONG! speaking sket, tnjuk terer..HELP! HELP! PLZ HELP ME..ooohh plz..plz dont go mixpod..dont go away....wawawa~
Lepas ketiadaan mixpod..eh mixpod ada, cuma die xberfungsi je..jd, wajarkah aku gelarkan mixpod aku WKU? web kurang upaya..eh web ke tu? wakaka..ntah, men ckp je..web la kot..kan? ekeke~ aku harap ada insan2,modal insan mahupun insang ikan yg tampil ke hadapan membantu aku menyelesaikan dilema aku ketika ini.. tampil lah membantu ak..WONDERPETS, mana ko? dlm TV ak tgk kemain ko dtg membantu kawan2 yg dlm kesusahankan? skg ak susah ni xde sekor pon dtg tlg aku..ak makin sedih..ak bukan kawan ko ea? tp cmne pun ko tetap kwn aku..cik kura2, cik itik ngn cik burung..hee~!
Apepun, ak nk tegaskan bahawasanya aku amatlah series ketika ini. mmg betol3 mita sape2 yg taw dtg tlg gtaw pe prob mixpod ak ni..or suggest kan kt aku web lain tuk boh bckground music..ak xsuke blog ak ni sunyi tnpe music..xbest weh..suram je..ni blog bukan aku tubuhkan tuk tulis cerite seram..hehehe..

Ok, tlg ea..sape tlg aku, aku komen2 salu kt FB korg..wawawa..sape tade FB, ak emelkan TERIMA KASIH kt emel korg ea? tu je ak mampu wat sbgai tanda hargai n tq atas jasa yg disumbangkan..:P
Gud nite~






No comments:

Post a Comment

bckgrnd