~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Wednesday, May 23, 2018

Sebab nak aktif semula

Ok, sebab masalah nak upload gambar dlm blog dah setel maka ak leh bgtau kenapa aku nak aktif semula blogging. walaupon yg follow pon tak sampai pon 50 follower. but i dont care at all. takde org follow blog ni pon xpe sbb tu bkn benda utama.

Dulu hobi. skrg dah rasanya bukan hobi kot. ada anak kecik nak hobi blogging blogging ni adalah sesuatu yang di mengada ngadakan! Sedangkan nak berak pon tak mampu tenang inikan pulak nk berteleku taip taip bait kata. sapa dah jadi ibu then u feel me 😁✌

Sebab paling utama ranking no 1 ak nk aktif semula blogging ni sbb aku nak hadiahkan kenangan utk keluarga, suami dan anak anak aku bila aku dah tak ada lagi . Masa hidup mmg org x ingin pon nak baca blog kita kisah kita. yes who is care? who are you? tp percayalah once bila kita dah tak da, hari hari family kau akan bukak dan baca coretan kau tanpa tercicir satu pon!

Macam mana ak leh terpikir smpai cmtu? korang leh follow fb En. Razif ni .beliau hari2 akan share posting coretan blog arwah anak dia yg meninggal kerana para tiroid yang sebelom ni viral tu . Aku ada komen dgn en razif ni, dia kata blog ni la kenangan yg arwah tinggalkan utk dia..utk dia lepaskan rindu. Aku pon baca gak blog arwah. yes guest what? ak rsa mcm aku dah kenal dgn arwah tu sgt rapat! walhal xkenal pon. itu la kuasa coretan kita.

ni fb en razif tu..and yes ofcoz posting beliau yang selalu share kisah nukilan arwah anak dia..




Kisah arwah anak dia pernah viral dan menggemparkan Malaysia. Korang nak tau. leh la follow fb beliau atau fb arwah suami beliau Taufik Abdullah. Mmg sedih kisah sakit arwah ni viral sekejap je dan x lama tu arwah meninggal. sebaya aku ni umurnya.

Jadi, sbb tu lah aku nk aktif semula. mungkin tak la setiap hari ak updet entry..apa kauu mcm  tak de keje hari hari nak updet hahahaha aku belum obses tahap tu..tp insyaAllah akan aku selit coretan pasal anak2..mana tau aku pergi dulu, anak2 leh lah baca apa mama dia tulis merapu mereben ni..tp percayalahhh..benda ni akan jadi kenangan lepas ketiadaan kita.

Aku xnk la doa ak istiqomah tulis blog ni lain la ada yg bayo royalti. Saja isi masa lapang je banggg..mcm2 leh share tau kalo ada blog ni. kisah syok sndri boleh. takaful boleh. ilmu boleh. semua boleh.

Malaysia boleh! See? 😅😅

No comments:

Post a Comment

bckgrnd