~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Saturday, February 6, 2010

:: 12.00 AM.. ::

Pada waktu ini, jam menunjukkan pukul 11.14PM..6 February 2010 ari sabtu.. ( walaupun pas post ni dipublish kan akn ada terdisplay waktu n tarikh kt bawah, aku tetap nk gak gtaw waktu skg jam bape) hehehe... ketika ini, aku sedang mengonline diri di fb..anda tahu itu fb? ahh malas la nk gtaw..kalo xtaw apa itu fb, sila bertanye di kaunter pertanyaan berhampiran anda..xkira la kaunter pe pn..jnji die tulis kaunter pertanyaan. Tiada sesiapa di talian..(waa ..bunyik cm ayat baku sket) sekali lagi aku menghadapi kondisi yg sgt borink sperti jua apa yg ku rasa ptg td ( pun bunyik bg baku sket yeerr..) emmm giilaaakkkkkk!
Sekarang jam 11.40PM...hehe..aku still mengon9kan diri besama2 fb..walopon xbape ada org di talian..hikhikhik~
11.50PM..wakakaka...menghitung detik 12 mlm.. "menghitung hari..detik demi detik..masa ku nanti apakan ada.." weh..wehh...obses sgt mengira detik 12 mlm arini..hahaha..
nk taw nape? aku ngah nk jd org petama yg wish besday kt sorg mber FB (fb lagi...anda taw apa itu fb? hahaha... :P ) namanye reza a.k.a mando..walopon kt wall die dah ada org wish besday tp tu xleh pakai coz xmenepati masa, waktu dan ketika nya..hahahaha!!
Skg 11.55PM...dh leh kot aku out blog ni..nk anto lilin real punye kt wall reza..biar terbakoo trus fb die..wakakaka! emm gilakkk!! milakkkk!!
Reza, hepi besday to you ok.. :) murah rezeki n pjg umo...try kejar usia i yerr kalo leh..wawawa~ gilak!!

No comments:

Post a Comment

bckgrnd