~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Friday, February 12, 2010

:: Yg gewdik dan Yg Belagak "

Hisshh...ok, assalamualaikum sume..! aku mls nk buang mase bg ayat bunge2 ke pe dah. aku cume ingin menaip selaju mungkin..oh terbitnye dari ati sanubari ini..ingtkan mls nk updet blog dh tp tah tetibe dtg lak 1 benda menempek dlm fb aku..aiyohh..euwww plz..ak benci org gewdik.. adoi plz la..merenyeh xpepasal...oh cilakak btol.. plak tu xsedar diri.. bajet dtg dr bandar. org yg lahir ke cerok2 bandar pn x mcm tu.. eh apa daaa..
Aku pn xtaw, ni luahan ati ataupun mengumpat org tnpa perlunye mber tuk menokok nambah..hehe..pehh sgt buat dose kering ye di tghari ini. ari jumaat lak tu. oit, ak xmo ngumpat la.ni pe aku rase je. ak xde niat nk hina sesiapa tp alangkah bgusnye kalo pe ak tulis ni mdtgkan pengajaran n pedoman wat kite sume..kn? yg buruk dijadikan iktibar..elak wat prngai cmtu, tp yg baik dijadikan tauladan..kih3...walaupon ak amat amatlah sedar bahawasanya dlm blog aku ni byk je ayat2 xelok, xmanis di dgr n seangkatan dgnnnya, ak mita maaf la yer. sbb pe aku tulis, tu la yg terlintas dlm pale ak ketika ni. ehh xkisahla. org ckp, bhase mencerminkan identiti seseorg. ouch, wat ever, pe je la korg nk nilai aku, its up to u ol ok..:) aku jahat? aku kurang ajar? ak sopan? ayu? kihkih..pape je..apa apa je..aku xkisah coz kita sume sedia maklum, mulut org xleh ditutup n berhak kata pe je..cm tu gak aku. ak pn suke ngata org ikut sedap mulut aku je..tp hopefly pe yg ak ngata tu ada gak yg benar dr lagsung xbenar. plz ok, kenal dlu bru nk mengata kaw2..xkenal jgn nk ngata mcm dh kenal aku sejak azali.. peh..sgt la lari topik. itula aku. suke merapu xketahuan. kalo xsuke, tlg leave dis blog. kalo suke, bace je. enjoy reading. hahaha..
Td ak dh bg salam kan, ok2..aku cuma nk kn kepastian je..wawawa~ kita manusia biase. xleh elak dr ada prasaan benci, xsuke n meluat pada sesetgh org .betol kn? aku sumpah, stakat ni aku xde la musuh, tp type yg ak xsuke tu ada la sket2. and i know, ade gak yg xsnang dgn prangai aku. aku taw. juz leh ckp, SOrry beb..n ak try ubah..xpun nk bg sedap juz ckp "ohh itulah aku"..yer buyik nye riak. xbaik sehh..haha.
Tp satu je, aku rase bkn aku je xsuke prngai ni, tp sume kita xsuke prngai yg satu ni.. "GEWDIK" and "BERLAGAK" ouch, dh jd 2 prangai ye, bkn 1..kesilapan teknikal. aku terpaksa type selaju yg mgkin sbb ak xpacking lagi bju aku tuk balik kg..hahaha..nt la ak explain k. sorg minah ni berlagak tol, sorg lagi tu, berlagak n gedik. adoi laaa...naseb la ak xbpe nk geng rapat ngn die.kalo x..pehhh tetiap ari aku ngumpat dorg..wooohohoh..tmbah dose..hahaha! skg pn mcm dh tmbah dosa je.bkn mcm dh kot tp mmg dh berdosa. ya Allah ya tuhanku, ampunilah hamba mu ini... ak tol2 dh xleh tahan a weh ngn prngai cmni. mmg eiii...nk muntah la aku..huh! ak gedik ke? gedik kot...mana leh ngaku diri kita ni baik..ishh plz laa..ada plak yg cmtu ea..angkat bakul sndri. elehh ada je la org cmni. namanye berlagak xketahuan. oit mls nk ngumpat, xjd la..len kali aku gtaw maksud gedik n belagak ni. xhina sesapa ok. tp juz bg definisi n nk kita sume sedar bahawasanya jgn la sesekali berkelakuan sebegini rupa kerana org sekeliling kita sgtlah tidak suka kalo kita berperangai sebegini rupa. aku ingtkan korg sume n tuk diri aku juga. ohh cik fifa, jgn la ko gewdik dan belagak x betempat ye fifa...hehe..nt org xsuke kt ko.. jd diri sndri n hargai asal usul kita. lebih baik. kalo kita merendah diri pn, kita xrugi 50ribu.. n jugak xuntung 50 ribu..tp wat org sekeliling kita senang nk berkawan ngn kita n selesa dgn kita. ak pun xslesa kalo dpt kwn cmni..gedik sane, gedik sini..aisehh..kang aku wat lagi gewdik baru taw. nyampah nye i! eiii!
ok pape je..aku skg mmg tgh kalot pulot nk g packing baju. tp tuk pngetahuan anda, byk g benda aku nk tulis ni...
ouch, dont 4get yer, sharing is caring n aku sgt la suke ayat mber aku bernama fara ni " SUNGGUH XLAKU LAGI XMALU? yerrr...itu sgt la sesuai di tuju kan kepada yg Gedik. and aku lak nk tujukan ayat aku ni kepada yg berlagak kaya, aram xsedaq diri, asal usul..huh! "NO ROXY2...NO MILK TEDDY"

sekian. harap maklum.



No comments:

Post a Comment

bckgrnd