~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~

Sunday, February 14, 2010

:: Menjadi sesuatu yg lebih baik ::

Selamat petang sume..jam skg 9.36pm..hehe..arini xbosan okeh.. :))

Sj ak updet blog. aku nk umumkan 1 benda ni..wakaka.. bahawasanya aku dh tamo mengeluarkan perktaan ataw pun kata2 kesat atwpun kata2 yg kurang enak didengari, kurang sedap dibacai, ditontoni, dilihati, ayat2 yg xbest, xsopan n segala yg seangkatan dgnnya la..cume ketika marah yer..ouch, act tuk dlm blog ni jela..hahaha..coz ak dpt taw rupenye amai gak yg open dis blog..n bace segala mcm benda yg aku type. Aku kn suke jdikan blog ni tmpat ak luahkan benda yg aku xpuas ati n mcm marah..kikiki~ so ak tersedar..cewah ayat xtahan tol, hahaha..:P aku bru sedar amai yg ikut blog ni secara PRIVATE! soo..ak rase tamo le mcm ni lg. ak kn ompuan, so kna cntrol kot bahase..nt xjd lak cayunk aku masuk minang aku..eii sape tu..tah..sj nk timbulkn kntroversi..hahaha.. Sebabnye, 1, ak ada link dis blog melalui fs n fb aku..jd bg yg baru add aku mybe ada baca blog ni..lagi2 time aku bg ayat2 xsopan..so dr situ org akan n menilai aku mcm2 kn..? lorh..xkisah la nk nilai ak cmne pn, cuma aku la kena elakkn org pikir aku ni jahat, teruk n yg xelok. kita kn leh cntrol n berubah mjadi sesuatu yg baik :) ehh, bkn ke ak mmg baik? wakakaka..giler angkat bakul sndri..nmpak sgt org xde puji cemtu. kihkihkih~ juz try tuk meminimumkan bahse yg xelok dlm blog..wawawaa~

Sekian, 2 sj..selamat malam ^__^

No comments:

Post a Comment

bckgrnd