~~~ Its Bad To Say Bad Things Behind One's Back, Especially When You Don't Even Know The Person..and I'm Fifa, Let Me Exist As I am, For I Simply Just Want To Be Me! ~~~
There was an error in this gadget

Thursday, February 11, 2010

:: Ntah la wey ::

Bismillahirohmanirahim...kikikiki~ Arini ari jumaat..skg kol 2.50pm..aku tersgtla bosan...hehe..skg aku salu je bosan. xtaw a nape..itu 1 hal..yg lagi 1 ni pn aku xpaham..salu je moody.. adoi..ak paling xsuke a ada mood cmni. Nt bila aku moody, ak cari katil, ak tarik simut, aku pelok bebe aku..ouch dan akan mengiring belah kiri..pandang dinding..haha..itula aku..miss fifa (Cik yee..xkawen g.. :P)
Aku rase aku taw nape aku moody..kuikuikui~ sbb ptg ni pakya nk balik kg kt kedah...adoi tolong laaaa...kalo balik 1 mlm xpe, ni nk tido smpai ke mlm selasa...huish! xsuke laa..boring siot kt sane..tade member, xde transpot, xde tenet..hurmm...bosan weh..kompom2 la aku duk sane nt aku temenung jee...tgk pokok pisang, pokok kelapa, pelam, rmbutan..huish byk sgt pokok. uma atok ak ni jauh sket je dr uma org len..so amatla sunyi lagi terpencil. Aku kureng suke laa..hmm...coz ak suke tmpt yg bising,meriah2 carey gitu..org utara kata tempat "hingaqq"..wawawaa~ Tp xpe, bahawasanya, aku cuba mengawal emosi ketika ini. td masa aku men fb, mak aku ckp ptg ni nk balik kg..aku wat2 cm xdgr..mcm bz sgt menyiapkan kertas kerja tuk masuk meeting pada kol 3..hehehe.. mak aku ckp " ko dgr x? dh packg x baju..esok ada knduri ..jgn xbawak bju kurung lak..xde nye g kenduri pakai jeans ehh" kikiki~ ouch citcako..aku lupe esok kazen aku kawen..kuang3x..adoiii...aku malas betol la..xde geng a kt sane.. kazen aku yg nk kawen tu pn aku xkenal sape..xtaw nape..coz ak mmg xrapat dgn dorg..hihihi~ ak lebih rapat ngn kazen aku kt srwak tu..walopn jauh, n sthn sekali je ak balik kg srwk, tp kitorg mmg rapat..dorg ramah n layan aku baik giler..yg kt kedah ni..emmm kureng la..xtaw nape..dorg malu2, waiseh..aku lagi a malu..huhuhu! :P dorg xsombong, coz dorg still senyum2 kt aku..cume mybe dorg xde topik kot nk sembang ngn aku..ak pn jrg gak dtg sane..n ak pn xtaw nk sembang pe ngn dorg. asal dtg je sume dok dapur..waiseh..mcm la ayah aku dtg pinang dorg...hehe.
Emm..dah a..nk g packing baju dlu...duuuhhh..bosan tol la. hurm.

No comments:

Post a Comment

bckgrnd